Ogólna obsługa klienta

Poza rzeczami oczywistymi, takimi jak lokalizacja, będąca jedną z pierwszych, bardzo ważnych determinant sukcesu, ważne jest jeszcze kilka innych cech, stanowiących o utrzymaniu się na rynku branży samochodowej, zresztą przecież prężnie działającym.

Ponieważ czasy się już zmieniły, dla ludzi ważne stały się dodatkowe cechy, wpływające na ich ogólną opinię na temat danej stacji, dlatego też tak ważne jest zapewnienie klientowi nie tylko znakomitej obsługi ich auta, czystości i miłej obsługi, ale także i warunków dających uczucie dbałości o klienta.

Oczywiście są to dodatkowe aspekty, będące na dalszym miejscu aniżeli sama obsługa i naprawa samochodu, jednakże stanowiące bardzo ważne uzupełnienie ogólnego wrażenia na temat danego zakładu.

A aby pozyskać klienta, a następnie utrzymać z nim pozytywną relację, relację długofalową, zapewniającego przecież dochód danemu przedsiębiorcy, należy w pełni o niego zadbać.

Tylko globalność tego procesu stanowi szansę na sukces, sukces polegający na utrzymaniu i ugruntowaniu dobrej opinii na rynku, a co za tym idzie, i pozyskiwaniu klientów.

.